Сильна емоція, яка спонукатиме клієнта купити продукт, — кожен підприємець мріє запалити таку, але не кожному це вдається. Проаналізувавши показники 1500 компаній, Кей Райт окреслив п’ять ключових складових бренду-взірця, улюбленця мільйонів. Книжка допоможе побудувати комунікацію, яка стане віральною, резонуватиме із суспільною думкою та створить правильний настрій. До вашого бренду захочеться повертатися знову і знову…
Default
ISBN
978-966-982-740-1
Автор
Кей Райт
Артикул
9789669827401
Бумага
офсетная
Год издания
2023
Жанр
маркетинг и бренды
Иллюстрации
нет иллюстраций
Количество страниц
304
Модель
Побудування бренду: не мовчіть у галасливому світі
Переводчик
Наталія Савчук
Переплет
твердый
Производитель
Vivat
Страна производства
Украина
Формат книги
140 х 210 мм
Язык
украинский
Все
Категория
деньги, экономика, Бизнес
Отзывы
0/ 5
средний рейтинг товара
Написать отзыв
0
0
0
0
0
Нет отзывов о данном товаре. Станьте первым, оставьте свой отзыв.
Нет вопросов о данном товаре, станьте первым и задайте свой вопрос.